با ما تماس بگیرید

وکیل اداره کار اصفهان - با مشاوره رایگان اداره کار 09022681319

وکیل اداره کار اصفهان - با مشاوره رایگان اداره کار 09022681319
وکیل اداره کار اصفهان - با مشاوره رایگان اداره کار 09022681319
توسط :
بازدید : 316
نظرات : 0

وکیل اداره کار اصفهان مورد تایید اداره کار جمهوری اسلامی ایران - با داشتن وکیل اداره کار در اصفهان دیگر نگران مسایل اداره کار نباشید - مسایل اداره کار و بیمه خود را با کمترین قیمت به ما بسپارید

وکیل اداره کار اصفهان

 

وکیل اداره کار چه کسی است؟

 
وکیل اداره کار به کسی می گویند که دارای توانایی و اطلاعت کافی در مورد قوانین اداره کار، بیمه و تمامی بخش نامه ها را دارد و به تمامی شعبه های اداره کار دسترسی و آشنایی دارد.
شما می توانید به آسانی با یک وکیل پایه یک و مجرب اداره کار از حق خود دفاع کنید. (شما می توانید از گروه متخصص ما به صورت رایگاه مشاوره بگیرید.)
 
 وکیل اداره کار اصفهان

وکیل اداره کار باید حق کارگر را از کارفرما و بلعکس حق کارفرما را از کارگر در صورتی که حق با آنها باشد را بگیرد و بتواند به صورت اصولی اختلافات را حل و فصل نماید. اگر شما در گرفتن وکیل برای اداره کار در اصفهان مشکل دارید می توانید از مشاورین متخصص حقوقی ما بهره مند شوید.
 

وکیل اداره کار در اصفهان

اگر شما شخصی هستید کارگر که برای یک کارفرما کار می کنید و حق و حقوق شما ضایع شده است و به دنبال بهترین وکیل اداره کار اصفهان هستید، بدون شک گروه ما می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد، وکیل اداره کار ما در اصفهان دارای نمونه کارهای موفق در زمینه بیمه، حقوق معوقه و سنوات و دیگر موضوعات هستند.
 
وکیل اداره کار در اصفهان 
 

وکیل دعاوی اداره کار اصفهان

 
بررسی موارد مربوط به کار و کارگر و کارفرما، از جمله مسائل مهمی هست که ضرورت آن اکنون بیشتر از هر وقت دیگری احساس می شود. کارگر کسی هست که به هر عنوان در مقابل اخذ حقوق و سایر ویژگی ها به تقاضای صاحبکار کار می نماید. افرادی که شامل این تعریف هستند، از نظر قانون، کارگر محسوب می شوند.
 
کارفرما فردی هست که کارگر به تقاضا و به اعتبار وی در مقابل اخذ حقوق و دیگر ویژگی ها کار می نماید. مدیران و مسئولانی که عهده دار اداره کارگاه می باشند ، نماینده صاحبکار حساب می شوند. برای شروع رابطه کاری میان کارگر و کارفرما، قراردادی کتبی و یا شفاهی منعقد می گردد و به سبب آن کارگر در ازای گرفتن مزد، کاری را برای مدتی مشـخص (موقت یا غیرموقت) برای کارفرما انجام می دهد.
 
وکیل اداره کار اصفهان 
 
این قرارداد معین کننده میزان دقیق ساعت کار، نحوه کار، اخذ حقوق و دیگر مسائل هست و در صورت ایجاد هر گونه اختلاف، اول به آن مراجعه می شود. در قانون کار، مراجع حل اختلاف به دو گروه هیئت های تشخیص (به عنوان مرجع بدوی) و هیئت های حل اختلاف (به عنوان مرجع تجدید نظـر ) تقسیم شده و در هر استان چندین هیئت تشخیص و حل اختلاف پیش بینی شده است.
 
زمان ایجاد اختلاف در روابط کارگر و کارفرما اعم از اخراج بدون دلیل موجه، نداشتن پرداخت حقوق و خصوصیت ها و نکاتی از این قبیل، کارگر می تواند مورد اختلاف از طریق آشتی مستقیم بین وی و صاحبکار حل نشود، از طریق انجمن صنفی کارگران و یا نماینده قانونی کارگران و صاحبکار به اداره کار مرتبط برای طرح اختلاف رجوع نماید. اداره کار صلاحیت بازبینی اختلاف میان کارگر و کارفرما را دارد که کارگاه در حوزه آن اداره واقع شده باشد. کارگر پس از رجوع به آن اداره، تقاضای خود را حداکثر در دو صفحه نوشته، آن را ثبت می کند و تحویل مسئول دبیرخانه اداره کار خواهد داد.
 
 
وکیل اداره کار در اصفهان 
 
اگر کارگر توانایی شکایت کردن را نداشته باشد، می تواند یک وکیل اداره کار با تجربه را به عنوان نماینده خود معرفی نماید تا به جای وی اقدام به طرح اختلاف نماید. به این منظور مدعی می بایست به دفاتر اسناد رسمی رجوع کرده و نسبت به دادن وکالت به شخـص موردنظـر خود اقدام نماید. بدیهی هست که حضور نماینده کارگر در مراجع حل اختلاف می بایست با عرضه وکالت نامه با دقت به مناطق جغرافیایی، ادارات کار و مراجع حل اختلاف تشکیل شده قانونی مربوطه اعم از وکیل دادگستری یا وکیل کاری صورت پذیرد و مراجع حل اختلاف مکلف به پذیرفتن وکالت نامه دستی و خطی که اصالت آنان مشخص نیست، نخواهند بود؛
مگر آن که اعطای نمایندگی و وکالت به طرق دیگر برای مراجع تشخیص و حل اختلاف محرز و مسلم گردد. از این رو گزینش و بهره گیری از یک وکیل دعاوی اداره کار با تجربه از ارزش به سزایی برخوردار می باشد.
 
 

وکیل مجرب اداره کار اصفهان

 
 بهترین وکیل اداره کار اصفهان
 
اگر شما کارفرما هستید و کارگر از شما شکایت کرده است، شما برای دفاع از خود نیازمند یک وکیل مجرب و متخصص اداره کار در اصفهان هستید که تمامی نکات را با شما بررسی کند و تصمیمی عاقلانه بگیرید تا در شعب اداره کار اصفهان بهترین دفاع را از شما انجام دهد. بعضی از افراد فکر می کنند دعاوی اداره کار، کاری بسیار راحت است و از عهده ی هرکسی بر می آید این افراد سخت در اشتباه هستند و زمانی پشیمان می شوند که رای صادر شده و کاری از دستشان برنمی آید و بعدا به فکر می روند که ای کاش با یک وکیل اداره کار مشورت می کردند.
 

قرارداد کار چیست؟

قرارداد یک برگه است که به صورت کتبی یا شفاهی ارائه می شود و تمامی نکات در آن درج شده است و کارگر براساس مبلغ و توافقات فی مابین کارگر و کارفرما به صورت پاره وقت یا تمام وقت کاری را انجام بدهد.
 

شعب مربوط به اداره کار اصفهان

 
1- تشخیص : اولین مرحله مربوط به شکایت از کارگر و کارفرما مربوط به شعب تشخیص است. در شعب تشخیص باید دادخواست خود را ثبت نماید. پس از ارائه دادخواست شعبه یک وقت رسیدگی معین می کند که هم برای کارفرما و هم کارگر ارسال می شود و در آن زمان مشخص هر دو برای رسیدگی به اختلافات به شعب مراجعه می کنند.
 
وکیل ارزان اصفهان 

2- حل اختلاف : بعد از صدور رای توسط شعب تشخیص کارگر یا کارفرما 15 روز وقت دارد که رای صادر شده اعتراض کند این بخش نیازمند این است که کار بخش های شعب مسلط باشد و اگر برای اولین بار هست که می خواهید به یکی از شعب های اداره کار بروید بهتر است از یک وکیل اداره کار کمک بگیرید.

نکته: وکیل اداره کار اصفهان با توجه به سابقه و توانایی که دارد و البته با کمک قدرت بیان بالا می تواند در جلسه رسیدگی کمک بسیار زیادی به پیشرفت کار شما کند.
 

سنوات چیست؟

براساس قانون کار، کارفرما باید حقوق یک ماه آخر او را بدهد و فرق نمی کند که یکسال کار کرده یا چند ماه. کارفرما موظف است سنوات براساس محاسبه قانون کار بدهد. برای محاسبه کردن سنوات باید تعداد روزهای کار خود را ضربدر 365 روز و تقسیم حقوق پایه کنید. اینگونه سنوات محاسبه می شود.

وکیل اداره کار و امور اجتماعی اصفهان

 
امور تامین اجتماعی نیز یکی از بخش های زیر مجموعه اداره کار است که در بعضی از موارد مربوط به وکیل دیوان عدالت اداریمی شود که اگر می خواهید از خود سازمان شکایت کنید باید به دیوان عدالت اداری مراجعه کنید و یا اگر میخواهید بیمه بیکاری بگیرید یا از کافرما شکایت کنید اداره کار برای شما انجام می دهد.
 

چرا باید با وکیل اداره کار اصفهان مشورت کنیم؟

 
می توانید مشکلات و سوالات خود را به صورت رایگان از وکیل اداره کار اصفهان بپرسید.
 
وکیل اداره کار تجربه ای چند ساله در زمینه شکایات دارد که می تواند تمامی سوالات شما را پاسخ بدهند.
 
با داشتن پرونده های بسیار می تواند به صورت کاملا اصولی و قانونی از حق شما دفاع کند.
 
می تواند بهترین دادخواست ها را برای شما تنظیم کند.
 
تنظیم کردن قرارداد برای شرکت ها
 
بهره مند شدن از وکلای مجرب
 

بهترین وکیل اداره کار اصفهان چه خصوصیت و ویژگی دارد.؟

 
وکیل اداره کار اصفهان 
 
وکیل اداره کار باید توانایی این را داشته باشد تا بتواند براحتی از موکل خود دفاع کند و در جلسه های دادگانه هیچگونه تپقی نزند و بتواند براحتی هر دادخواستی را بنویسد. وکیل اداره کار اصفهان سابقه طولانی در تنظیم قراردادها را دارد و این امکان فراهم می کند که در قراردادها هیچ جای شبه ای نباشد و در آینده مشکلی برای آن پیش نیاید.

وکیل وزارت کار اصفهان

 
انتخاب یک وکیل اداره کار در اصفهان برای حل پرونده ها کاری مشکل است. وکلای باتجربه تعداد کمی هستند و اکثرا هم وقتشان پر است. به همین دلیل پیدا کردن وکیل  وزارت کار با تجربه در اصفهان کاری دشوار خواهد بود. البته سایت های معتبر و قانونی حقوقی زیادی هستند که هر کدام از بهترین وکلای کشور تشکیل شده اند. طوری برنامه ریزی می کنند که بتوانند پرونده های زیادی را در دست بگیرند و با مشاوره های حقوقی وکلای با تجربه پرونده های وزارت کار را به خوبی حل می کنند.
 

 پرونده های دعوی اداره کار

بین کارگر و کارفرما گاها دعوا صورت می گیرد که مشکلات متنوعی را شامل می شود و اگر قراردادی که بین کارگر و کارفرما بسته می شود خارج از قوانین وزارت کار باشد، کارگر می تواند نسبت به قراردادی که نوشته شده شکایت تنظیم کند و با کمک وکیل اداره کار دادخواستی تنظیم کند و از حقش دفاع کند.

وکیل اداره کار اصفهان برای کارفرما

اگر کارفرما بدون در نظر گرفتن قوانین اداره کار با کارگر قرارداد ببندد بدون شک در آینده با کارگر به مشکل بر می خورید. حتما با یک وکیل مجرب و با سابقه کار موفق در پرونده های اداره کار  مشورت کنید تا تمامی مشکلات را برطرف کند.  وکیل اداره کار باید پرونده ها را بشناسد و قرارداد استخدامی برای شما آماده کند که هرگز بر علیه شما نباشد و در هر زمانی که خواستید بتوانید بهترین کار را انجام دهید.
 
وکیل اداره کار اصفهان 
 
معمولا از کارفرما ها در اداره کار شکایت زیادی می شود در مواردی ممکن است کارفرما شکایت کارگر را نپذیرد. در این شرایط کارفرما می تواند در اداره کار از حق خود دفاع کند. بعضی اوقات ممکن است به دلیل نداشتن اطلاع کافی از قوانین و مقرارت اداره کار دفاع انجام شده کارساز نباشد. کارفرمایان می توانند با درخواست دادن به وکیل اداره کار اصفهان از حق خود به خوبی دفاع کنند.
 

وکیل اداره کار اصفهان برای کارگر

 
اگر کارگری که استخدام شده است و حق و حقوقش پایمال شده، باید دادخواستی محکم و قوی تنظیم کند و به دادگاه از کارفرما شکایت کند تا به حق خود برسد. حتما برای تنظیم شکایت باید با یک وکیل حرفه ای و متخصص مشورت کنید، معمولا کارفرما ها وکیل های مجربی استخدام می کنند که در این مواقع دادگاه به نفعشان رای دهد.
 

 برای شکایت از کارفرما برای گرفتن بدهی های خود چه کاری باید کرد؟

شما باید به شعب تشخیص در محل سکونت خود مراجعه کنید و دادخواست خود را ثبت نمایید.

آیا به کمک وکیل اداره کار می شود بیمه را گرفت؟

بله این حق قانونی شماست. هر کارفرمایی موظف است کارگر خود را بیمه کند و این جزو قوانین اداره کار است و در صورت بیمه نشدن شما می توانید شکایت کنید.

آیا با شکایت از کارفرما سنوات را می شود گرفت؟

شما با ارائه یک دادخواست خوب می توانید سنوات خود را مطالبه کنید.
 

ضرورت داشتن وکیل اداره کار اصفهان

 
وکیل اداره کار در اصفهان 
 
وکیل اداره کار داشتن امروزه از مسائل مهم و پرکاربرد می باشد. ضرورت این موضوع امروزه بیش از هر زمان دیگری احساس می شود. این احساس نیاز با توجه به صنعتی شدن جوامع و دستیابی آنها به پیشرفت های اقتصادی درسال های اخیر افزایش یافته است. علت این امر افزایش حجم كارهای تولیدی و همچنین ازدیاد جمعیت و نیروی كار می باشد.
 

 توصیه های مهم وکیل اداره کار اصفهان به کارگران و کارفرمایان

 
گاهی اوقات دیده می شود بعضی از افراد به دلایلی از اصلیترین ضوابط کاری و حقوق خود صرف نظر می کنند. این افراد زمانی به فکر حق خود می افتند که دیگر کاری نمی شود کرد یا اینکه اصلا بنابه دلایلی محق شناخته نمی شوند. از این رو بهتر است قبل از ورود به هر کاری با ضوابط و مقررات آن امر، آشنایی داشته باشید. قانون کار فقط در یک صورت از افراد  حمایت می کند که واجد شرایط باشند.
 
از این رو دانستن قانون کار و ضوابط و مقررات آن تضمین کننده امنیت فرد  است. اولین و اصولی ترین ضابطه ای که در کار ملاک است داشتن قرارداد کاری است. قرارداد به معنای توافقی است که به صورت کتبی یا شفاهی بین دو یا چند نفر بسته می شود.
 
 بهترین وکیل اداره کار اصفهان

هر قراردادی که منعقد می شود طبق ماده ۱۹۰قانون مدنی باید دارای شرطهایی باشد که لحاظ کردن این شروط درهمه ی بخش های قرارداد ضروری است. البته که قرارداد کارهم ازآن مستثنی نیست. از جمله:

1.قصد و رضای طرفین
2.اهلیت طرفین .
3.موضوع معین که مورد
معامله باشد .
4.مشروعیت جهت معامله .

با توجه به شرایط  قرارداد کاری که منعقد می شود در ۴ نسخه تنظیم می گردد. یک نسخه ازاین قرارداد به اداره کار، یک نسخه نزد کارگر و یک نسخه نزدکارفرما و نسخه دیگر نزد شورای اسلامی کار قرار می گیرد. البته اگر چنین شورایی در کارگاه نباشد در اختیار نماینده کارگر قرار می گیرد. درصورتی که از هر کدام از مفاد قرارداد تخطی شود، هر یک از کارگر و کارفرما می توانند با استنادبه مفاد قرارداد از طرف دیگر شکایت کنند.
 

 اشخاص مشمول قانون کار

 
کلیه کارفرمایان، کارگران، موسسات تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی مکلف به تبعیت از این قانون می باشند. ماده به وضوح افرادی را که باید مطیع قانون کار باشند را مشخص کرده  است. البته در این ماده به یک ویژگی مهم حقوقی هم اشاره شده و آن امری بودن قانون کار است. قانون گذار با ذکر مستقیم افراد مذکور در ماده، افراد فوق الذکر را مکلف به رعایت مفاد قوانین و مقررات قانون کار قرارداده است. البته آمره بودن در این ماده نوعی وجهه حمایتی برای کارگر دارد و نباید جنبه منفی آن را مدنظر قرارداد. برای وضوح بیشتر لازم است بدانیم:
 

 قانون گذار چه کسانی را کارگر یا کارفرما می شناسند؟

 
قانون گذار در ماده ۲ قانون کارتعریف کارگر را بیان نموده است. در این ماده کارگر را فردی معرفی کرده که درمقابل دریافت حق السعی اعم از مزد، سهم و یا… به درخواست کارفرما کار میکند. برای تشخیص کارگر از غیر کارگر می توان به مواردی اشاره کرد. از جمله :

نوع و طبیعت کار: گاهی نوع و طبیعت کار انجام شده می تواند ملاک تشخیص کارگر از غیر کارگر باشد. به خصوص زمانی که بین کارگر و پیمان کار می خواهیم این تمییز را قائل شویم.

معوض بودن کار ،مابین کارگر و کارفرما: این امر می تواند وجه تمایز بین کارگر و غیرکارگر باشد. البته موارد بی شماری در وجه تمایز کارگر از غیر کارگر میت وان بیان کرد. جهت جلوگیری از اطاله کلام از ذکر آن ها خودداری می کنیم. و اما در ماده 3 قانون کار، قانونگذار به تعریف کارفرما هم اشاره کرده است.
 
کارفرما می تواند جهت اداره برخی از امورکارگاه های خود از افراد دیگری مدد جوید. این افراد به دستور و تحت نظارت کارفرما مسئولیت و مدیریت برخی از کارگاه ها را عهده دار می شوند. دراین صورت  است که عنوان نماینده کارفرما را به خود می گیرند. و اگر از اعمال این افراد خسارتی به بار آید، کارفرما مسئول می باشد. بعضی ازمقررات قانون کار، همچون حفاظت فنی و بهداشت و ضوابط مربوط به تاسیسات منحصرا مربوط به کارگاه می باشد.
 
 وکیل اداره کار اصفهان 
 
و فقط کارگاه است که مشمول چنین مقرراتی است. البته ماده ۴ قانون کار هم، مستقلا کارگاه را تعریف کرده است. و مصادیق عمده کارگاه راهم احصاء نموده است. و برای کارگاه هم جدای از کارگر ارزش ویژه ای قرارداده است. همان طور که برای کارگر به واسطه کارگر بودنش حمایت هایی قرارداده است. برای کارگاه نیز به واسطه کارگاه بودن آن احترام و ارزش قائل شده است. و حمایت هایی را لحاظ کرده است.
 
در نتیجه قانون کار حمایت های خود را از کارگر ، کارفرما و حتی کارگاه قرارداده است. اگر چه در بیشتر اوقات کفه ترازو را به سمت کارگر برده است و او را بیشتر موردحمایت قرارداده است. اما این بدان معنا نیست که حمایت های خود را از کارفرما و کارگاه دریغ کرده است.
 
 

بهترین وکیل اداره کار اصفهان

 
افرادی که ساکن شهر اصفهان هستند و قصد دارند در مورد شکایات خود با وکیل مجرب مشورت کنند می توانند با وکیل اداره کار در اصفهان تماس بگیرند. شکایت کارگر از کارفرما متن مشخص و دقیقی ندارد تنها متنی که شخص کارگر باید آن را حتماً پر کند متنی که در دادخواست خود باید آن را نوشته و ثبت نماید در این متن کارگر می تواند هر چیزی را بنویسد و هیچگونه معذوریت و محدودیتی ندارد ولی می تواند بدون اینکه دلایل خود را برای شخص کارفرما بازگو کند.
 
بهترین وکیل اداره کار اصفهان 
 
در شهر اصفهان شرکت های دولتی و خصوصی بسیاری وجود دارد و شما حتما به یک وکیل اداره کار در اصفهان نیاز دارید تا بتواند شما را در مسائل حقوقی کمک کند. در صورتی که کارگر بخواهد از کارفرمای خود شکایت کند نیازمند این است که نمونه شکایت از کارفرما را داشته و با بررسی و تطبیق آن فرم دادخواست را پر کرده و تحویل مرجع صالح اداره کار دهد در این صورت باید توجه داشت که در فرم خام شکایت در مواردی از قبیل خواسته های کارگر اطلاعات شخصی اطلاعات شخصی کارفرما نماینده کارفرما وجود دارد ذکر شده است.
 
این موارد همگی در فرم دادخواست وجود دارند و همچنین شخص کارگر باید حداقل در چهار خط توضیح دهد که چه شکایتی از کارفرمای خود دارد این شکایت را به مرجع صالح باید تقدیم نمایند نمونه شکایت هایی که کارگر از کارفرما می کند حتماً باید علاوه بر تنظیم دادخواست امضاء شخص کارگر را نیز به همراه داشته باشد و در صورتی که دادخواست فاقد امضا باشد تحت هیچ شرایطی امکان و ثبت آن وجود ندارد.
 

ارائه دادخواست در اداره کار اصفهان

 
وکیل اداره کار اصفهان مسلما بهترین گزینه برای تنظیم دادخواست شما می باشد چون تسلط کافی به قوانین مربوط به مشکلات بین کارگر و کارفرما را دارد. قبلا ارائه دادخواست کاری بسیار ساده بود و از طریق فرم دادخواست صورت می‌گرفت اما امروزه با گذشت زمان این مراحل به شکل اینترنتی و مجازی است که باید اسناد و مدارک اسکن شود.
 
وکیل اداره کار اصفهان 
 
اگر کارگر قصد شکایت از کارفرما را دارد با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی می تواند کد احراز هویت درخواست کند و با آن کد به کمک وکیل اداره کار اصفهان به سامانه روابط کار مراجعه کند و اطلاعات خود را تکمیل کند. کارفرما ،محل کار از وکیل اداره کار اصفهان بخواهد که متن دادخواست را نیز با توجه به خواسته‌ها و شکایت وی تکمیل نماید. مثلاً اگر بیمه برای وی رد نشده و یا حق سنوات و اولاد یا اضافه‌ کاری و جمعه کاری طبق قانون کار وی پرداخت نگردیده را در درخواست متذکر شده و تقاضا نماید.
 

مزایای داشتن وکیل اداره کار اصفهان

 
تمامی قراردادها و بقیه ی توافقاتی که بین کارگر و کارفرما منعقد می شود باید مطابق قانون کار باشد به همین دلیل نیاز است که کارگر به این قوانین آشنا باشد و همینطور کارفرما، در هنگام بروز اختلافات نیز نیاز می رود طرفین به مقداری لازم در رابطه با این مقررات و آیین‌نامه‌ ها آشنایی داشته باشند تا به طور صحیح و قانونی از حق خود دفاع کنند. وکیل اداره کار اصفهان می تواند در این موارد ورود کند و با توجه به این‌ که قانون کار را خوب می‌داند و این مدل پرونده‌ها را با موفقیت به ثمر رسانده است می‌تواند کارسازی کند.
 

مطالب مشابه

قوانين كار و تامين اجتماعی 1400 - مشاوره رایگان اداره کار 09022681319
دوشنبه 3 آبان 1400

آشنایی با قوانین کار کارگران و کارفرمایان - مسایل اداره کار و بیمه خود را با کمترین قیمت به ما بسپارید. مشاوره رایگان اداره کار - موسسه حقوقی راشین جاب

ادامه مطلب
وکیل اداره کار کرمان - با مشاوره رایگان اداره کار 09022681319
شنبه 15 آبان 1400

وکیل اداره کار کرمان مورد تایید اداره کار جمهوری اسلامی ایران - با داشتن وکیل اداره کار در کرمان دیگر نگران مسایل اداره کار نباشید - مسائل اداره کار و بیمه خود را با کمترین هزینه ها به ما بسپارید.

ادامه مطلب
وکیل اداره کار اهواز - مشاوره تخصص و رایگان اداره کار 09022681319
جمعه 12 آذر 1400

وکیل اداره کار اهواز با داشتن تاییدیه از اداره کار جمهوری اسلامی ایران - با داشتن وکیل اداره کار در اهواز دیگر به فکر مسائل اداره کار خود نباشید - مسائل اداره کار و بیمه خود را با کمترین هزینه ها به ما بسپارید.

ادامه مطلب
وکیل اداره کار قزوین - با مشاوره کاملا رایگان اداره کار 09022681319
یک شنبه 14 آذر 1400

وکیل اداره کار قزوین مورد تاییدیه اداره کار جمهوری اسلامی ایران می باشد - با گرفتن وکیل اداره کار در قزوین به هیچ وجه نگران مسایل اداره کار خود نباشید - مسائل اداره کار و بیمه خود را با کمترین هزینه ها به ما بسپارید.

ادامه مطلب
وکیل اداره کار البرز - با مشاوره تخصص و کاملا رایگان اداره کار 09022681319
دوشنبه 15 آذر 1400

وکیل اداره کار البرز مورد تاییدیه اداره کار جمهوری اسلامی ایران می باشد - با داشتن وکیل اداره کار در البرز اصلا نگران مسائل اداره کار و حقوقی خود نباشید - مسائل حقوقی اداره کار و بیمه خود را با کمترین هزینه ها به ما بسپارید.

ادامه مطلب
حقوق اداره کار 1401 + جدول حداقل حقوق و مزایای کارگران در سال 1401
پنج شنبه 28 بهمن 1400

حقوق اداره کار 1401 - تمامی موارد حقوق و دستمزد ۱۴۰۱ - مسایل اداره کار و بیمه خود را با کمترین قیمت به ما بسپارید - مورد تایید اداره کار جمهوری اسلامی ایران - مشاوره رایگان اداره کار

ادامه مطلب
مدارک لازم برای شکایت از کارفرما در اداره کار در سال 1401 به همراه بررسی کامل
سه شنبه 5 مهر 1401

به شما خواهیم گفت که برای شکایت از کارفرما باید چه مدارکی آماده کنید. + نحوه شکایت از کارفرما بابت بیمه، عدم پرداخت حقوق، بابت اخراج کارگر

ادامه مطلب
نمونه متن شکایت از کارفرما در اداره کار 1401 + متن کامل شکایت
چهارشنبه 6 مهر 1401

در این بخش می خواهیم شما رو با مراحل نوشتن متن شکایت از کارفرما در اداره کار، اهمیت داشتن متن شکایت کارگر و همچنین یک نمونه متن شکایت از کارفرما در اداره کار آشنا کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
وکیل OR اداره OR کار OR اصفهان OR بهترین OR وکیل OR اداره OR کار OR اصفهان OR وکیل OR ارزان OR اصفهان OR مشاوره OR رایگان OR وکیل OR اداره OR کار OR اصفهان OR وکیل OR اداره OR کار OR اصفهان OR موسسه OR حقوقی OR راشین OR جاب

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر