با ما تماس بگیرید

وکیل اداره کار قزوین - با مشاوره کاملا رایگان اداره کار 09022681319

وکیل اداره کار قزوین - با مشاوره کاملا رایگان اداره کار 09022681319
وکیل اداره کار قزوین - با مشاوره کاملا رایگان اداره کار 09022681319
توسط :
بازدید : 310
نظرات : 0

وکیل اداره کار قزوین مورد تاییدیه اداره کار جمهوری اسلامی ایران می باشد - با گرفتن وکیل اداره کار در قزوین به هیچ وجه نگران مسایل اداره کار خود نباشید - مسائل اداره کار و بیمه خود را با کمترین هزینه ها به ما بسپارید.

وکیل اداره کار قزوین

معرفی بهترین وکیل اداره کار در قزوین

وکیل دعاوی اداره کار قزوین کیست؟

وکیل اداره کار به کسی می گویند که تحصیلات حقوقی دارد و از نظر دادگستری به عنوان وکیل پایه یک شناخته می شود و پرونده های مربوط به اداره کار را پیگیری می کند.

وکیل اداره کار قزوین شخصی است که توسط کارگر یا کارفرما برای دفاع در مراجع قانونی انتخاب می شود. وکیل طی وکالت نامه ای تمام اختیارات در مورد حضور در مراجع قانونی و رسیدگی به پرونده را به عهده می گیرد.

چنان چه شما یک کارگر هستید و در امور کاری با صاحبکار خود به مشکل برخورده اید، پیشنهاد می کنیم، از وکلای اداره کار در قزوین کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: وکیل اداره کار اهواز

وکیل اداره کار قزوین

تحت هر شرایطی چنان چه کارگر حقوق ذکر شده را دریافت نکند می تواند از صاحبکار خود شکایت کند که این شکایت در مراجع ذی صلاح از جمله هیئت های تشخیص و هیئت های حل اختلاف بررسی می شود و سپس رای صادر می شود، چنان چه به رای صادر شده اعتراضی داشته باشید، می توانید از طریق دیوان عدالت اداری اقدام نمایید.

در این زمینه می توانید برای گرفتن تمام حقوق خود از یک وکیل مناسب اداره کار قزوین و با تجربه استفاده کنید. در طرف مقابل اگر شما یک صاحبکار باشید و کارگری از شما شکایت کرده باشد، باید بتوانید از خود دفاع کنید.

در گاهی مواقع در محیط کاری میان کارگر و کارفرما دعوا به وجود می آید که در بعضی اوقات به توافق می رسند و قابل حل هستند، اما در برخی موارد هم دچار یک سری مشکلات می شوند، از این رو که این مشکلات بسیار حائز اهمیت هستند و نیاز اساسی به بررسی دارند.

امروزه با بیشتر شدن جامعه صنعتی بالای کار و تعداد کارگران مشغول به کار افزایش زیادی پیدا کرده است و همچین سوال هایی و مشکلاتی بین کارگران و کارفرما رو به افزایش است.

تعریف کارگر:

کارگر به شخصی گفته می شود که در ازای دریافت مبلغی و مزایایی کاری را انجام می دهد که کارفرما از او خواسته است. به تمام افرادی که توانایی این شرط هستند، کارگر بیان می شود و تفاتی بین مسئول فنی و نگهبان یک کارگاه تولید وجود نخواهد داشت.

تعریف کارگاه:

کارگاه به مکانی گفته می شود که در آن کارگر به تقاضای کارفرما عمل به کاری می کند، از جمله کارگاه ها می توان به مرکزهای صنعتی، شرکت های کشاورزی، معدن ها، کارگاه های ساختمانی، کانون ها خدماتی، شرکت های مسافربری، امکان تجاری، مکان های عمومی و امثال آن ها عقیده داشت.

اکثرا برای همکاری بین کارگر و کارفرما معاهده ای چه به فرم نوشته و چه شفاهی منعقد می شود که طی آن کارگر وظیفه دارد، در برابر دریافت دستمزد کار تعیین شده توسط کارفرما را در مدت وقت کوتاه یا بلند مدت اجرا دهد.

در این قرارداد تعداد ساعت کار، نحوه اجرا کار، حد حقوق و دیگر سوال ها مرتبط به کار با جزئیات کامل قید شده تا در آینده در فرم پیدایی مشکل بتوان از آن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: وکیل اداره کار کرمان

در طی ماده قانون 2 تبصره وجود دارد:

وکیل اداره کار در قزوین

تبصره1: نهایت زمان موقت برای کارهایی که ماهیت آنها حالتی غیر مستمر دارد، به واسطه ی وزارت کار و امور اجتماعی تهیه و به تایید هیأت وزیران خواهد رسید.

تبصره 2: در فعالیت های که طبیعت آنها حالتی مستمر دارد، اگر مدت زمانی برای معاهده ذکر نشود، قرارداد دائمی همیشگی می‌شود.

قرار داد کار بر اساس قوانین اداره کار و امور اجتماعی باید ویژگی ها و شروط بنیادی نیز داشته باشد که هر دو طرف ملزم به رعایت این شروط باشند. طبق ماده 9 قانون کار اگر قراردادی بین کارگر و کارفرما بسته شود که ویژگی های ذیل را نداشته باشد، دارای نقص و اشکال است.

1. مشروعیت مورد قرارداد

2. معین بودن موضوع قرار داد

3. عدم ممنوع بودن قانونی و شرعی دو طرف در اختیار گرفتن اموال یا انجام فعالیت مورد نظر

ماده 10 قانون کار ملزم کرده است، که:

1. تعیین نوع کار یا حرفه یا وظیفه ای که کارگر باید به آن باید مشغول باشد

2. میزان حقوق یا مزد مبنا و لواحق آن را مشخص می کند.

3. ساعت کار تعطیلات و مرخصی ها باید به طور دقیق مشخص شود

4. محل انجام کار در قرارداد ذکر شود

5. تاریخ بستن قرارداد به طور دقیق مشخص شود

6. مدت قرار داد، این که برای چه مدت زمانی کارگر باید مشغول به کار باشد.

7. عرف و عادت شغل یا محل ایجاب می نماید باید ذکر شود

اگر قرارداد به صورت کتبی تنظیم شده باشد، باید در 4 رونوشت تهیه شود که یکی از آن به اداره کار، یکی دست کارگر، یک رونوشت دست کارفرما و رونوشت آخر در اختیار شورای اسلامی کار قرار می گیرد.

وکیل اداره کار در قزوین

بهترین وکیل اداره کار قزوین

بیشتر بخوانید: وکیل اداره کار اصفهان

ادله ها بسیاری از جمله تورم، وضع نابسمان اقتصادی، بیماری کرونا و غیره باعث شده است که بعضی از کارگاه ها و کارخانجات تولیدی عمل به متعادل سازی نیرو کنند، به همین دلیل است که تعداد کارگرانی که برای بیمه بیکاری مراجعه می کنند، افزایش یافته است.

در همین ارتباط طبق ماده 2 ضابطه بیمه بیکاری، کارگر بیکار کسی است که بدون میل خود و خارج از اراده بیکار شده است. در صورتی که قرارداد کار وجود نداشته باشد و یا بدون سبب و بی مقدمه کارگر اخراج شود، می تواند با مراجعه به ماخذها حل اختلاف مطرح شکوائیه کند. در نتیجه حکمی با محوریت بازگشت به کار تنظیم خواهد شد.

که اگر باعث بیکاری شخص خارج از موارد بیان شده شود، حکومت بودجه ای اختصاص داده است برای پرداخت بیمه بیکاری به کارگران بیکار شده مورد استفاده قرار می گیرد، که اگرچه بایست نامه از کارفرما به واحد بیمه بیکاری اداره تعاون کار و رفاه همگانی عرضه شود.

اگرچه طبق ضابطه ماده 1 ضابطه کار افرادی از جمله بازنشسته ها و از کار افتاده های کلی، صاحبان حرفه و مشاغل آزاد، بیمه شدگان اختیاری، اتباع خارجی از استفاده بیمه بیکاری مستثنی هستند و به هیچ وجه نمی توانند از این مبلغ استفاده کنند.

ویژگی های یک وکیل اداره کار قزوین

وکلایی که در زمینه کار و کارگر مشغول به فعالیت هستند، اطلاعات زیادی در مورد حقوق کارگر و کارفرما دارند و بر تمام قوانین تسلط نسبی پیدا می کنند، این شرایط باعث شده که در این حوزه از تبحر و دانش بالایی برخوردار باشند. گفتنی است که هر وکیلی قادر به انجام پرونده ها در حوزه اداره کار نیست، چرا که فعالیت در این موارد نیازمند تجربه و مهارت بسیار زیادی است.

یک وکیل خوب اداره کار قزوین با داشتن اطلاعات و دانش کافی و آشنایی کامل به تمام قوانین اداره کار باید بتواند به مراجعین خود مشاوره مناسب و درستی را بدهد مثلا اگر کارگر هستید و می خواهید در شرکتی مشغول به کار شوید، باید بدانید از چه حقوق و مزایای برخوردار هستید، همچنین اگر کارفرما هستید و می خواهید اقدام به استخدام کارگری کنید، باید بدانید برای او پرداخت چه حقوقی را باید عهده دار شوید.

بهترین وکیل اداره کار قزوین

وکیل اداره کار قزوین

دستمزد:

حقوق و دستمزد کارگران معمولا به صورت ماهانه محاسبه می شود که دستکم آن توسط وزارت تعاون و کار و رفاه همگانی طبق شروط ماده 41 و تبصره های این ماده هر ساله تعیین می شود. این دستکم حقوق مطابق با ساعات کاری بوده است که برای 44 ساعت کاری در هفته و 176 ساعت در ماه معین شده است. در ساعاتی کمتر و یا اکثر از مقدار تعیین شده بایست حقوق و ویژگی معین همان مقدار پرداخت شود.

از زیر مجموعه های حقوق می توان به عیدی، مزد، ویژگی خدمت، حق اولاد و حق مسکن، بن های کارگری عقیده داشت که از حقوق کارگر است و حدود آن از قبل مشخص است. برای گرفتن حق و حقوق خود در اداره کار نیاز به یک وکیل حرفه ای هستید، برای مشاوره با وکیل اداره کار قزوین می توانید با شماره هایی که در سایت درج شده است مراجعه کنید.

دفاعیات یک کارفرما در مرحله نخست در مورد این که کارگر موقتی بوده یا دائم بایست اجرا گیرد، در مرحله بعد در مورد این است که چه مدت زمانی کارگر مشغول به کار بوده است، بایست دفاع فرم گیرد و در مرحله پایانی کارفرما باید در مورد دستکم حقوق و ویژگی کارگر به دفاع از خود بپردازد.

گرفتن وکیل اداره کار قزوین

اگر شاکی کارگری باشد که مدت زمانی مشخص برای کارفرما کار می کرده است، اما بیمه نشده، طی بررسی های اجرا شده کارفرما بایست افزون بر پرداخت حق بیمه کارگر، مجازات نقدی بیمه را اینگونه پرداخت کند.

داشتن یک وکیل مناسب در قزوین

داشتن وکیل مناسب اداره کار در قزوین

داشتن یک وکیل مناسب همانگونه که برای کارگر بسیار اهمیت دارد برای کارفرما هم اینگونه لازم و با اهمیت می باشد، چون که می تواند از آسیب های احتمالی و غیر قابل جبران خودداری کند. 

در آخر هم وکیل اداره کار قزوین با توجه به تجربه ای که در پرونده ها متعدد دارد قادر است از طولانی شدن دعاوی کارگر و کارفرما جلوگیری کند. در تمامی موارد اختلاف در محدوده کار و کارگری هر دو طرف یک قرارداد، یعنی کارگر و کارفرما هر دو می توانند به وکیل اداره کار قزوین مراجعه کنند که عموما کارگر برای مطرح شکوائیه و کارفرما برای دفاع از خود عمل به گرفتن و یا مشاوره با وکیل می کنند.

مطالب مشابه

قوانين كار و تامين اجتماعی 1400 - مشاوره رایگان اداره کار 09022681319
دوشنبه 3 آبان 1400

آشنایی با قوانین کار کارگران و کارفرمایان - مسایل اداره کار و بیمه خود را با کمترین قیمت به ما بسپارید. مشاوره رایگان اداره کار - موسسه حقوقی راشین جاب

ادامه مطلب
وکیل اداره کار اصفهان - با مشاوره رایگان اداره کار 09022681319
چهارشنبه 5 آبان 1400

وکیل اداره کار اصفهان مورد تایید اداره کار جمهوری اسلامی ایران - با داشتن وکیل اداره کار در اصفهان دیگر نگران مسایل اداره کار نباشید - مسایل اداره کار و بیمه خود را با کمترین قیمت به ما بسپارید

ادامه مطلب
وکیل اداره کار کرمان - با مشاوره رایگان اداره کار 09022681319
شنبه 15 آبان 1400

وکیل اداره کار کرمان مورد تایید اداره کار جمهوری اسلامی ایران - با داشتن وکیل اداره کار در کرمان دیگر نگران مسایل اداره کار نباشید - مسائل اداره کار و بیمه خود را با کمترین هزینه ها به ما بسپارید.

ادامه مطلب
وکیل اداره کار اهواز - مشاوره تخصص و رایگان اداره کار 09022681319
جمعه 12 آذر 1400

وکیل اداره کار اهواز با داشتن تاییدیه از اداره کار جمهوری اسلامی ایران - با داشتن وکیل اداره کار در اهواز دیگر به فکر مسائل اداره کار خود نباشید - مسائل اداره کار و بیمه خود را با کمترین هزینه ها به ما بسپارید.

ادامه مطلب
وکیل اداره کار البرز - با مشاوره تخصص و کاملا رایگان اداره کار 09022681319
دوشنبه 15 آذر 1400

وکیل اداره کار البرز مورد تاییدیه اداره کار جمهوری اسلامی ایران می باشد - با داشتن وکیل اداره کار در البرز اصلا نگران مسائل اداره کار و حقوقی خود نباشید - مسائل حقوقی اداره کار و بیمه خود را با کمترین هزینه ها به ما بسپارید.

ادامه مطلب
حقوق اداره کار 1401 + جدول حداقل حقوق و مزایای کارگران در سال 1401
پنج شنبه 28 بهمن 1400

حقوق اداره کار 1401 - تمامی موارد حقوق و دستمزد ۱۴۰۱ - مسایل اداره کار و بیمه خود را با کمترین قیمت به ما بسپارید - مورد تایید اداره کار جمهوری اسلامی ایران - مشاوره رایگان اداره کار

ادامه مطلب
مدارک لازم برای شکایت از کارفرما در اداره کار در سال 1401 به همراه بررسی کامل
سه شنبه 5 مهر 1401

به شما خواهیم گفت که برای شکایت از کارفرما باید چه مدارکی آماده کنید. + نحوه شکایت از کارفرما بابت بیمه، عدم پرداخت حقوق، بابت اخراج کارگر

ادامه مطلب
نمونه متن شکایت از کارفرما در اداره کار 1401 + متن کامل شکایت
چهارشنبه 6 مهر 1401

در این بخش می خواهیم شما رو با مراحل نوشتن متن شکایت از کارفرما در اداره کار، اهمیت داشتن متن شکایت کارگر و همچنین یک نمونه متن شکایت از کارفرما در اداره کار آشنا کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
وکیل OR اداره OR کار OR قزوین OR وکیل OR اداره OR کار OR قزوین OR بهترین OR وکیل OR اداره OR کار OR قزوین OR بهترین OR وکیل OR قزوین OR اسامی OR وکلای OR قزوین OR وکیل OR اداره OR کار OR استان OR قزوین OR موسسه OR حقوقی OR راشین OR جاب

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر