با ما تماس بگیرید

وکیل اداره کار البرز - با مشاوره تخصص و کاملا رایگان اداره کار 09022681319

وکیل اداره کار البرز - با مشاوره تخصص و کاملا رایگان اداره کار 09022681319
وکیل اداره کار البرز - با مشاوره تخصص و کاملا رایگان اداره کار 09022681319
توسط :
بازدید : 247
نظرات : 0

وکیل اداره کار البرز مورد تاییدیه اداره کار جمهوری اسلامی ایران می باشد - با داشتن وکیل اداره کار در البرز اصلا نگران مسائل اداره کار و حقوقی خود نباشید - مسائل حقوقی اداره کار و بیمه خود را با کمترین هزینه ها به ما بسپارید.

وکیل اداره کار البرز

ویژگی وکیل اداره کار البرز

وکیل اداره کار در البرز به ویژه شهر کرج اول از هر چیزی باید تجربه و سابقه خوبی برای برطرف کردن پرونده های اداره کار را داشته باشد تا اطمینان موکلان را بتواند 

باید وکلای این پرونده ها بسیار کامل بر اصول و قوانین مصوبه اداره کار تسلط داشته باشند که بتواند تحلیل دقیقی از وضعیت موکل خود داشته و وضعیت موجود را برای او شرح دهند.

وکیل اداره کار البرز باید تخصص لازم برای تهیه دفاعیه ای مناسب برای موکل خویش داشته و همین طور توانایی ارائه آن در حضور قاضی را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: وکیل اداره کار قزوین

وکیل اداره کار البرز

یکی از مهمترین مباحثی که یک وکیل اداره کار باید بداند، حقوق کارگر و کارفرما می باشد و توانایی شناساندن این حقوق به موکل خویش چه کارگر و چه کارفرما می تواند به وی کمک کند تا انتظار بی جایی از یکدیگر نداشته باشند.

وکیل اداره کار در استان البرز

وکیل اداره کار کرج

بیشتر بخوانید: وکیل اداره کار اهواز

پیدا کردن و گرفتن وکیل اداره کار در البرز کار ساده ای نیست البته اگر می خواهید این کار را انجام دهید باید ساعت ها وقت بگذارید و چند دفتر حقوقی را ببینید و بپرسید چنین خدمتی به صورت رایگان برای شما اتفاق می افتد یا نه ، اما اگر حوصله ندارید این کارها را انجام دهید و فکر می کنید توانایی پرداخت حق الزحمه وکیل را هم ندارید شما می توانید با گرفتن مشاوره حقوقی از گروه وکلای مجرب ما به صورت رایگان مسائل خودتون را به ما بسپارید.

مشاوره وکیل اداره کار در البرز

درسته شاید پیدا کردن وکیل اداره رایگان در البرز برای پرونده ها کار مشکلی باشد اما شما به صورت رایگان می توانید با تماس تلفنی و به صورت آنلاین با کارشناسان حقوقی ما مشورت کنید .

بهترین وکیل اداره کار البرز

بهترین وکیل اداره کار البرز

بیشتر بخوانید: وکیل اداره کار کرمان

به دلیل شیوع بیماری کرونا قرار داد های بسته شده بین کارگر و کارفرما دچار تغییرات ناخواسته شد که عموما به ضرر کارگر رقم خورد اگرچه کارفرما ها نیز در این دوران بسیار ضرر کردند.

شهرستان کرج با داشتن جمعیت فراوان در زمینه کاری های مختلف و به دلیل وجود نیروهای کار فراوان بسیار مورد توجه هستند و بر این وجود اختلاف میان کارگر و کارفرما اجتناب ناپذیر و هریک از طرفین قطعا نیازمند داشتن وکیل متخصص اداره کار البرز می باشد.

امکان دارد بین کارگر و کارفرما اختلاف هایی حتی کوچک پیش آید و این اختلافات منجر به طرح شکایت از جانب هر یک از طرفین بشود کارگر ممکن است جهت احقاق حقوق حقه خود علیه کارفرما شکایت را مطرح نماید این حقوق عبارتند از عیدی سنوات پاداش بن کارگری حق اولاد حق مسکن و بیمه در صورتی که شخصی بتواند رابطه کارگر و کارفرمایی را مابین خود و شخص کارفرما احراز کند این حقوق به صورت خودکار به او تعلق خواهد گرفت و کارفرما وظیفه دارد این حقوق را به او پرداخت نماید میزان سنوات عیدی و پاداش هر کارگر متناسب با حداقل دستمزد و مدت زمانی که کار کرده است تعیین می‌گردد و در هر دوره نمی تواند کمتر از حداقل های مندرج در قانون باشد.

گرفتن وکیل اداره کار البرز

وکیل اداره کار در البرز

بیشتر بخوانید: وکیل اداره کار اصفهان

شخص کارگر را در مرجع سال بیمه نماید این امر اجبار قانونی است و حتی اگر کارگر بگوید من بیمه نمی خواهم یا پول بیمه را به من بده باز هم مسئولیت بر دوش کارفرما خواهد بود تا کارگر را بیمه کند بلافاصله بعد از طرح شکایت توسط کارگر وقت رسیدگی تعیین می گردد و طرفین باید با اسناد مدارک و ادله خود حضور پیدا کرده و برای اثبات حقوق حقیقی خود گام بردارند در صورتی که کارفرما طرف شکایت باشد.

باید حتماً سند و مدرکی دال بر واریز حقوق نقدی کارگر را به همراه داشته باشد می‌تواند به شخص کارگر در پیروزی در بحث اداره کار کمک کند داشتن فیش حقوقی و فیش واریز منطبق با یکدیگر می باشد در واقع اگر شخص کارفرما با گرفتن مشاوره از وکیل اداره کار البرز اقدام به تنظیم و تهیه فیش حقوقی نمایند و تمامی این فیش های حقوقی را منطبق با قانون تنظیم نمایند میتوانند در هنگام ارائه این در واقع حقوق در جهت اثبات واریز گام بردارند تمام آنچه که به شخص کارفرما کمک می نماید، منطبق بودن فیش واریز و فیش حقوقی منطبق بودن این دو با حداقل ‌های قانونی و مدت زمان انجام کار است.

قوانین کسب و کار

بر اساس قانون مدنی جمهوری اسلامی که برای تمامی ابعاد زندگی فردی و اجتماعی اشخاص قوانین جامع و کاملی را در نظر گرفته است می توان به قوانین کسب و کار که به عنوان قانون اداره کار شناخته می شود اشاره کرد که بر اساس آن “ارایه دلایل و مدارک دال بر وجود رابطه کار فیمابین طرفین و میزان مزد و مزایای بالا‌تر از حداقل قانونی و میزان سابقه کار در کارگاه به عهده کارگر و ارایه دلایل و مدارک بر تادیه حقوق مذکور و یا عدم شمول مقررات قانون کار به رابطه طرفین به عهده کارفرماست”.

در موارد بسیاری مشاهده شده است که کارگر به دلیل آشنا نبودن با حق و حقوق قانونی خود در زمان اختلاف با کارفرمایان نمی توانند از خود دفاع کنند به همین جهت برای دفاع از حق و حقوق خود به دفتر وکالت وکیل اداره کار البرز مراجعه می کنند و وکیل مورد نظر به دلیل آشنایی و تسلط بر قوانین اداره کار برای دفاع از موکل خود اقدام به شکایت از کارفرما کرده و طبق آن حق کارگر گرفته می شود.

حق بیمه قراردادهای غیرعمرانی

وکیل اداره کار استان البرز

در خصوص حق بیمه کارکنان مشغول به کار در دفتر مرکزی و کارکنان مستقر در محل اجرای پروژه های عمرانی باید به مونث ۱۳ آیین‌ نامه نحوه تسلیم صورت مزد، و همچنین میزان و طریق پرداخت بیمه کارکنان در طرح هاى عمرانى ۸/۱۲/۱۳۶۳ در تامین اجتماعى و اصلاحیه مصوب ۶/۶/۱۳۶۴ مراجعه کرد.

بر همین اساس:« مهندسان رایزن و کارشناسان مشمول این آیین‌ نامه مکلفند بر اساس ماده ۳۹ قانون تامین اجتماعى چهره مزد ماهانه کارکنان در دفتر مرکزى و در ضمن بازرسی کارگاهى در هر پیمان نامه را حداکثر الی واپسین روز ماه پس تعبيه و پس از تایید کارفرما (در باره کارکنان نظارت کارگاهى) به سازمان تامین اجتماعى ارائه و رسید باره نیاز را جهت تسلیم به کارفرما گرفتن دارند.

محاسبه بیمه قرارداد عمرانی 

صدور دستور پرداخت توسط دستگاه اجرایى و پرداخت صورت حساب هر ماه یا هر قسط به مهندس مشاور و کارشناس موکول به تسلیم رسید صورت مزد کارکنان شاغل در قرارداد منعقده براى مدت مذکور است». وفق ماده ۱۴۴ :« حق بیمه مهندسان مشاور که بعد از تاریخ ۱۶/۴/۱۳۶۳ منعقد شده است و یا مى‌شوند مقطوعاً به میزان ۱۴% حق الزحمه مهندسان مشاور به شرح ماده ۱۵ توسط ذى حسابى‌ها به حساب سازمان تامین اجتماعى واریز مى‌شود».

مطابق ماده ۱۵ حق بیمه متعلقه از صورت حساب کسر و به حساب ارگان تامین اجتماعی واریز می گردد. مونث یادشده مقرر می دارد:« از هر قیافه حساب مهندس مشاور و یا خبره معادل ۶/۳ درصد بابت حق بیمه بهره کارکنان مهندس مشاور و یا خبره کسر و معادل ۴/۱۰ درصد نیز بابت حق بیمه سهم کارفرما از مکان اعتبار طرح مربوط برداشت و مبالغ مربوط مجموعاً بی درنگ به حساب ارگان تامین اجتماعى واریز مى‌گردد.

طرح های عمرانی موسسات عمومی غیردولتی از قبیل سازمان تامین اجتماعی، شهرداری، کمیته امداد پیشوا خمینی و … مشمول آیین نامه عمومی دولت می باشد.

ماده 14 ایین نامه مالی و اداری

مطابق ماده ۱۴ آیین‌ نامه مالى و معاملاتى مربوط به اعتبارات جارى مؤسسات و نهادهاى عمومى غیر دولتى مصوب ۳۰/۴/ ۱۳۸۰:« با پروا به تبصره (۴) مونث (۷۲) قانون محاسبات عمومى کشور ـ مصوب ۱۳۶۶ ـ اعتبارات طرح هاى عمرانى مؤسسات و نهادهاى عمومى غیر دولتى تابع قانون مذکور و دیگر قوانین و آیین نامه عمومى دولت مى‌ باشد».

بنابراین می توان گفت حق بیمه طرح های عمرانی این قبیل موسسات و نهادها نیز مطابق طرح های عمرانی موسسات و نهادهای دولتی محاسبه می شود.

مطالب مشابه

قوانين كار و تامين اجتماعی 1400 - مشاوره رایگان اداره کار 09022681319
دوشنبه 3 آبان 1400

آشنایی با قوانین کار کارگران و کارفرمایان - مسایل اداره کار و بیمه خود را با کمترین قیمت به ما بسپارید. مشاوره رایگان اداره کار - موسسه حقوقی راشین جاب

ادامه مطلب
وکیل اداره کار اصفهان - با مشاوره رایگان اداره کار 09022681319
چهارشنبه 5 آبان 1400

وکیل اداره کار اصفهان مورد تایید اداره کار جمهوری اسلامی ایران - با داشتن وکیل اداره کار در اصفهان دیگر نگران مسایل اداره کار نباشید - مسایل اداره کار و بیمه خود را با کمترین قیمت به ما بسپارید

ادامه مطلب
وکیل اداره کار کرمان - با مشاوره رایگان اداره کار 09022681319
شنبه 15 آبان 1400

وکیل اداره کار کرمان مورد تایید اداره کار جمهوری اسلامی ایران - با داشتن وکیل اداره کار در کرمان دیگر نگران مسایل اداره کار نباشید - مسائل اداره کار و بیمه خود را با کمترین هزینه ها به ما بسپارید.

ادامه مطلب
وکیل اداره کار اهواز - مشاوره تخصص و رایگان اداره کار 09022681319
جمعه 12 آذر 1400

وکیل اداره کار اهواز با داشتن تاییدیه از اداره کار جمهوری اسلامی ایران - با داشتن وکیل اداره کار در اهواز دیگر به فکر مسائل اداره کار خود نباشید - مسائل اداره کار و بیمه خود را با کمترین هزینه ها به ما بسپارید.

ادامه مطلب
وکیل اداره کار قزوین - با مشاوره کاملا رایگان اداره کار 09022681319
یک شنبه 14 آذر 1400

وکیل اداره کار قزوین مورد تاییدیه اداره کار جمهوری اسلامی ایران می باشد - با گرفتن وکیل اداره کار در قزوین به هیچ وجه نگران مسایل اداره کار خود نباشید - مسائل اداره کار و بیمه خود را با کمترین هزینه ها به ما بسپارید.

ادامه مطلب
حقوق اداره کار 1401 + جدول حداقل حقوق و مزایای کارگران در سال 1401
پنج شنبه 28 بهمن 1400

حقوق اداره کار 1401 - تمامی موارد حقوق و دستمزد ۱۴۰۱ - مسایل اداره کار و بیمه خود را با کمترین قیمت به ما بسپارید - مورد تایید اداره کار جمهوری اسلامی ایران - مشاوره رایگان اداره کار

ادامه مطلب
مدارک لازم برای شکایت از کارفرما در اداره کار در سال 1401 به همراه بررسی کامل
سه شنبه 5 مهر 1401

به شما خواهیم گفت که برای شکایت از کارفرما باید چه مدارکی آماده کنید. + نحوه شکایت از کارفرما بابت بیمه، عدم پرداخت حقوق، بابت اخراج کارگر

ادامه مطلب
نمونه متن شکایت از کارفرما در اداره کار 1401 + متن کامل شکایت
چهارشنبه 6 مهر 1401

در این بخش می خواهیم شما رو با مراحل نوشتن متن شکایت از کارفرما در اداره کار، اهمیت داشتن متن شکایت کارگر و همچنین یک نمونه متن شکایت از کارفرما در اداره کار آشنا کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
وکیل OR اداره OR کار OR البرز OR وکیل OR اداره OR کار OR استان OR البرز OR وکیل OR اداره OR کار OR کرج OR وکیل OR ارزان OR اداره OR کار OR البرز OR بهترین OR وکیل OR اداره OR کار OR البرز OR مشاور OR اداره OR کار OR کرج OR موسسه OR حقوقی OR راشین OR جاب

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر